Wednesday, May 12, 2010

Hanya Tinggal Kenangan..




Salam..

Aku menghitung hari dan saat-saat gembira bekerja di sini. Kalau nak tahu inilah tempat aku bekerja. Walaupun pejabat ini tidaklah sebesar syarikat milik Sime Darby, tidak segah KLCC dan tidak setinggi Burj Dubai tapi di sinilah aku belajar erti kehidupan bekerja yang sebenar. "Ini bukan cubaan, ini betul-betul", bak kata Pendekar Mustar Pinang Sebatang. Hehehe..

Aku menghabiskan sisa-sisa bekerja di sini dengan pelbagai tugasan. Ini telah memberikan aku sedikit sebanyak pengetahuan disamping pengalaman bekerja yang cukup bermakna dan bermanafaat.

Kini aku akan meninggalkannya walaupun berat hati hendak meninggalkannya. Aku pasrah dan aku berserah kepada yang Maha Berkuasa. InsyaAllah, lain masa, lain hari, lain waktu, bila berkesempatan kita ketemu lagi.

Selamat tinggal Gading Kencana Sdn. Bhd.

No comments: