Saturday, May 8, 2010

Ku Masih Menanti..

Assalamualaikum...

Kini sudah lama kutunggu, bila la keputusan JPA & YPM akan diumumkan. Aku masih ragu-ragu samada mahu melakukan persiapan untuk memasuki Universiti Malaya pada 23 Mei ini atau terus menunggu. Soal medical check-up aku tidak la kisah sangat cuma yang aku kisahkan ialah pembayaran yuran haluansiswa dan penginapannya. Aku bukan la berkira sangat tapi aku tidak mahu membazir mahupun merugikan wang ayahku.

Yurannya tidak la terlalu mahal. Cuma RM 425.00 semuanya termasuk penginapan. Tapi andai kata rezekiku murah diberi peluang mendapat Biasiswa JPA, aku bersyukur sangat. Namun itulah yang menjadi tanda tanya aku sekarang ni. Jika panggilan JPA awal sebelum aku menjejakkan kaki ke Universiti Malaya tidaklah aku kena membuat pembayaran yuran UM tu. Jimat la perbelanjaan sikit.

Aku berharap sangat panggilan JPA lebih awal dari sepatutnya dan moga-moga Allah S.W.T memurahkan rezekiku mendapat biasiswa JPA. InsyaAllah


No comments: