Tuesday, May 11, 2010

Ku Akan Pergi..


Assalamualaikum...

Hari demi hari kita bersama, kini hampir lima bulan kita bersama. Segala suka dan duka telah kita lalui dalam masa yang terlalu singkat ini. Aku banyak belajar tentang suasana pekerjaan yang sebenar. Aku sangat gembira bekerja bersama-sama staf Gading Kencana Sdn Bhd.


Tidak akan kulupa kenangan bersama-sama di sini. Banyak yang telah kubelajar di sini daripada Kak Aain, Kak Padi, Kak Elly, Aswan, Ann, Abang Rizal, Abang Fairuz, Kak Zai, En. Zaidi, Kak Yana dan Pak Cik Mizi. Mereka banyak membimbingku. Kalau pasai jalan-jalan kat KL dan Shah Alam tu sapa lagi kalau bukan Pak Cik Mizi yang tolong tunjukkan. Kini hampir semua tempat-tempat di Shah Alam telah kukuasai. Namun, masih perlu banyak lagi yang perlu kupelajari.

Kini aku masih tinggal beberapa hari lagi sebelum pulang ke rumahku di Pendang, Kedah. Walaupun kerinduan di sini sangat kuat dan membuak-buak namun apa la daya insan lemah sepertiku ini. Aku akan pergi buat seketika. InsyaAllah, 23 haribulan ni aku muncul semula ke sini bukan sebagai pekerja lagi tapi sebagai PELAJAR...

Sekian.....



1 comment:

ilhan said...

wooo syimi ade blog doeee