Thursday, May 24, 2012

Siapa Inche Mushi?

Bismillahirrahmanirrohim...


Assalamualaikum wrbt...

Siapa Inche Mushi? Itulah pertanyaan yang selalu dilontarkan oleh orang yang tidak mengenali Inche Mushi. Tapi bagi yang mengenali atau berkawan rapat dengan Inche Mushi, biasanya sudah faham dan tahu benar siapa dan bagaimana Inche Mushi. Hari ini Inche Mushi ini memohon maaf di atas segala salah dan silap Inche Mushi jika selama ini blog-blog Inche Mushi tidak memberi apa-apa impak maksima buat anda. Untuk pengetahuan semua pembaca setia blog Inche Mushi ini, Inche Mushi ingin memberi sedikit amanat kepada semua yang suka membaca, melayari, menyusuri ataupun membenci blog Inche Mushi.

Mungkin anda semua mengenali siapa Inche Mushi atau penulis blog ini. Inche Mushi memohon simpati dari anda semua supaya merahsiakan siapakan identiti sebenar Inche Mushi meskipun anda kenal atau tidak kenal siapa Inche Mushi. Ini kerana, Inche Mushi sangat berwaspada dengan fitnah-fitnah yang makin berleluasa di banyak laman sesawang. Mungkin perkara ini belum menjadi lebih serious tetapi lebih baiklah Inche Mushi mengawalnyer sebelum terlambat.

Proses dakwah itu sangat panjang dan berilah masa buat Inche Mushi untuk berubah sehingga cita-citanyer untuk menjadi seorang 'super saiya' tahap ke-10 versi dakwah dan tarbiyyah tercapai. Hati Inche Mushi kadang-kadang goyah dengan ujian di persekitaran dan ini membuatkan kadang-kadang Inche Mushi terjatuh di lembah kefuturan.

Semoga semua pembaca dapat mengotakan amanat Inche Mushi dan Inche Mushi dapat meneruskan usahanyer dalam penulisnyer. Jika niat anda ikhlas kerana Allah SWT membantu Inche Mushi, insyaAllah Allah SWT akan membantu mempermudahkan kerja anda. Tersentuh dengan firman Allah SWT:

"Wahai orang-orang yang beriman, kalau kamu membantu/membela (agama) Allah nescaya Allah membela kamu (untuk mencapai kemenangan) dan meneguhkan tapak pendirian kamu."(47:7)

No comments: